Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Η βαρύτητα του Σ Α Γ Α Π Ω

Σε αγαπώ... πόση δύναμη μπορεί να κρύβουν δυο τόσο δα λεξούλες;
Πόση ένταση!
Πόση τόλμη!
Πόσον αυθορμητισμό!
Πόσην αλήθεια!

"Εσύ αγαπάς όλο τον κόσμο" άκουσα μια φορά! Κι όμως... δεν είναι αλήθεια. Μακάρι να μπορούσα να αγαπήσω όλο τον κόσμο. Τότε θα ήμουν άξια θαυμασμού!

 Νιώθω όμως ευλογημένη, γιατί οι άνθρωποι που πια με περιτριγυρίζουν, άνθρωποι με τους οποίους συναναστρέφομαι είναι άνθρωποι που όντως αγαπώ! Κι αν αυτό δεν είναι ευλογία τότε τι είναι!

Η αλήθεια είναι ότι τώρα πια το ξεστομίζω με μεγαλύτερη ευκολία, γιατί επιτρέπω στον εαυτό μου και να το νιώσει, και να το ζήσει και να το απολαύσει! Αγαπώ κάθε άνθρωπο που δημιουργεί από το τίποτα πολλά, αγαπώ κάθε οντότητα που είναι διάφανη, καθαρή, αγαπώ εσένα που μου δίνεις χαρά, αγαπώ τον άλλον που μου καταθέτει την αλήθεια του χωρίς πολλά πολλά, αγαπώ και τον παράλλο που τολμά να είναι διαφορετικός. Αγαπώ ανθρώπους που τοποθετούν μια λέξη δίπλα στην άλλη και ξεδιπλώνουν μπροστά μας κόσμους ολάκερους.  Αγαπώ τον καθένα που επιλέγω να έχω στην καθημερινότητα μου! Αγαπώ ακόμα κι αυτούς που ήρθαν, με αγάπησαν όσο τους αγαπούσα και μετά έφυγαν.

Το δικό μου σ’αγαπώ είναι για πάντα. Γι αυτό αν το άκουσες μια φορά να το κουβαλάς, όπως θα σε κουβαλάω και εγώ μες την καρδιά μου πάντοτε. Δεν είναι υπερβολή είναι αλήθεια. Και αυτή η αλήθεια ομορφαίνει το μέσα μου, ομορφαίνει τη ζωή μου.

Ας αγαπηθούμε λοιπόν… και είναι τζάμπα και κάνει καλό!


2 σχόλια:

Το δικό μου απωθημένο...

Το δικό μου απωθημένο δεν έχει στόμα, μα έχει φωνή. Μια κραυγή που σου φωνάζει γύρισε. Το δικό μου απωθημένο δεν έχει μάτια, μα κρ...